anthilias

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Gun - 26 december 2012 15:07

på julen önskar jag er. Hoppas julen blev som ni önskat er den. Min blev det.

Har varit i Stockholm och firat julen hos min ena son med tjej. Vi körde upp dagen före julaftonen och kom

hem sent igår kväll.

Trodde jag var smart och åkte hem en dag tidigare för att slippa trafiken.. Men tydligen var det fler som hade tänkt detsamma. Vi kom bara upp på E4:an och körde knappt 5 minuter så blev det stopp. Först kom en polisbil sedan ambulansen sedan en polisbil till och strax därpå två brandbilar och en utryckningsbil!  En sträcka på knappt 2 km tog 1 1/2 timma att passera.  När vi passerade olyckan så var det två stora personbilar som krockat och sedan åkt in i en pelare som höll vägen ovanför. Ingen kul syn. Då tänker man många tankar och min bil som inte är större än golfen....

Det tog tid hem mycke moddigt var det och man ville inte ge sig ut i ytterfilen. De flesta bilister tog det faktiskt lugnt.

Idag har jag bara slappat och varit hemma och gått en promenad. Känns skönt efter julen att röra på sig.

I morgon är det åter jobb.

Önskar er alla en fortsatt trevlig Annandag jul.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards