anthilias

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Klockan bara rusar fram.

Av Gun - 14 maj 2013 22:31

Oj vad klockan redan är mycket! Måste krypa ner i sängen nu för jag öppnar

i morgon bitti. Har nu utvecklingssamtal att klara av. 7 stycken som ska vara

klara nu i veckan.

Idag har jag haft en blåsa inne i handen efter allt klippande igår:). Träningsvärk

i ryggen. Det är inga raka gräsmattor utan kullar m m. Tungt blir det med.

Nu ka jag inte gnälla mer om det.

Ja Melody som du vet så bor jag vackert! Nu när vi har så grönt och fint är det extra vackert här.

Känner mig lyckligt lottad att få bo så fint. Ska ta lite kort så ni kan få se hur jag bor.

God natt kära vänner.

Kram gun


 
 
Ruth

Ruth

14 maj 2013 22:44

Schitt, nästa gång får du sätta på dig trädgårds handskar, blåsor gör ingen glad, dem ömmar och svider.
Sov gott /Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

15 maj 2013 14:43

Oj, då har du jobbat hårt, till och med fått en blåsa. Det kan irritera mycket, särskilt om det går hål.
Ryggvärk, usch, hoppas att den snart går över.
Ser fram emot att få se bilder av hur du bor, det låter så fint.
Kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

15 maj 2013 19:55

Ja usch för blåsor. Vore kul att få se hur du bor. Här är inte så grönt än, men räknar med att till helgen så ska det bara explodera i naturen. Det är så roligt att vara ute och greja på tomten. Ha det så gott nu.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Melody

Melody

15 maj 2013 22:41

Svar: Du har räknat ut så rätt, i Hjorted är det far bor nu!
I dag har vi tittat runt och åkte gamla vägen till Oskarshamn.
Nog bromsade vi lite vid "till salu" skyltarna, men nu är det ju livsfarligt titta
på hus för allt ser ju ut som i en saga! Så otroligt vackert det är.
Nu ska vi se om vi kan hitta något att hyra i närheten någon vecka i sommar!
Kram
Melodys matte

http://melodyshihtzu.blogspot.se

 
Maria o Carolina

Maria o Carolina

16 maj 2013 07:32

Hejsan!!! Idag fick vi brevet från dej, konstigt att mejladresserna inte funkar. Tänk att du ska få ha "lilla Linafina" hos dej ;0) Den 5/6 slutar hon skolan halv tre, så hon undrar om hon komma kl. tre istället? Men det är väl inte omöjligt att dom slutar tidigare dom sista dagarna eller har andra aktiviteter isåfall får hon höra av sej till dej. Har du provat min mejladress på bloggen?
Vi hörs!!! Kramar från oss!!!

http://mariasvitarum.blogspot.se

Gun

16 maj 2013 22:39

Tänk att lilla Linafina ska komma till oss/mig:).
Ska bli jätte kul tycker jag.
Visst går det bra att hon kommer lite senare och troligen kommer nog flera av dem senare då.
Vi hörs. Kramen gun

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards