anthilias

Alla inlägg under augusti 2020

Av Gun - 30 augusti 2020 19:22

Äntligen lite tid vid datorn och det har varit så mycket annat som fått gå före i sommar.

Målning av hus m m. Fick också ett ryck om att byta soffa i vardagsrummet. Jag var aldrig riktigt

nöjd med soffan jag hade den tog enorm plats med divanen. Så upp till Mio och hittade en soffa som jag ville ha.

Hade tänkt mig en fåtölj till men inte samma som soffan för det skulle bli för dyrt tyckte jag.

Men samma fåtölj som soffan hittades på FC i en av säljgrupperna tre månader gammal till ett kanon pris.

Den gamla soffan soffan satt jag ut på säljgrupperna i FC och tänkte i mitt stilla sinne, undrar hur lång tid

tar det att bli av med den... 5 minuter efter annonsen kom ut var soffan såld!!!! Tala om tur:).

 

Så såg den ut och nu visar jag ingen bild för soffan som jag ska ha kommer i oktober!!!!  Så just nu är det bara en fåtölj och en badenbaden att sitta i..... lite obekvämt!

Hittade ett nytt fik i sommar när man har haft hemester hemma

Tre Århundraden i Berga utanför Oskarshamn

     

Här var jag som fisken i vattnet... vad jag njöt och fikat var jättegott. I andra delen av huset fanns ett loppis oj,oj där kunde min plånbok blivit tunn:). Man får fika utomhus i corona tiden.

Nu ska jag se lite på tv:n och i morgon är en ny vecka med arbete.

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards