anthilias

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Gun - 4 december 2012 20:22

Det är väll milt sagt kaos här! Det hade kommit i natt lite över 1 dm snö så första motionpasset började på morgonen:).

Tog det viktigaste och nu när jag kom hem har jag fortsatt med att skotta snö igen. Det är inte lite som har kommit

och mer är att vänta i natt. Det är utfärdad klass ett varning här! Undrar om jag kommer till jobbet tro?

På jobbet har det varit rörigt. Några sjuka, en gick utbildning och två gick och drullade omkull så det blev läkarbesök för dem och hemma i morgon. Blir kul det här!

Tog tid att komma hem i kväll. Spårigt, snö låg på vägen och det snöade för fullt så det var jobbigt med helljuset på.

Det gjorde ont i ögonen.

Snöiga kramar

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards