anthilias

Alla inlägg under november 2019

Av Gun - 24 november 2019 20:38

   Inläggen här duggar inte tätt... det är så mycket som ska göras så jag får helt enkelt låta

bloggen komma i andra hand.

I går kväll var jag i Vimmerby och såg En julsaga på deras fina gamla teater.  

Så fint med alla lampor det var synd att snön saknades.

 

Visst är han fin herrn som tog i mot oss:).

 

Bob och gamle Ebenezer på kontoret.

 

Här kommer den första anden av tre"Gångna julars ande". Så bra spelat av dom alla.

 

Hela gänget av Komedianterna som var superduktiga.

Har suttit och gjort Nisse brev till adventskalendern som vi ska ha på jobbet.

Undrar vem som kommer att ha roligast vi vuxna eller barnen....

Skrattat när jag läst igenom dom och ser alla hyss framför mig:).

Mörkt, grått och regn är vad vi har om dagarna. Så trist så idag tog jag fram alla adventsljusstakar och stjärnan!

Har aldrig hänt att det kommit fram en vecka förtidigt!

Men vad fint det lyser nu i mina fönster.

Kram gun

Av Gun - 10 november 2019 17:13

Idag har vi haft grått och regnigt här så det blev tidigt mörkt. Trist.

I veckans som varit så köpte jag dom första hyacinter:).

 

Lär bli många som kommer att få följa med hem.... tycker dom är så vackra och dom vita luktar så lagom.

 

Ser ni vem som kom på besök på vår förskola när vi hade maskerad??? Visst är han lik Pettson min kollega:)?!?

En verkligen lyckad dag.

 

Har varit i Kalmar i helgen och ett fika på Kullzenska får man inte missa. Så fint där och gott fika har dom med.

 

Denna fina oljelampa fick följa med hem fast jag inte skulle köpa något... kunde inte motstå den, passar fint nu till helgerna.

I morgon är det en ny arbetsvecka och jag önskar er alla en fin vecka.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards