anthilias

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Gun - 22 december 2012 21:06

Tänk snart är det Julafton. Hoppas att ni alla får fira en trevlig Jul med era nära och kära. Jag hoppas av hela mitt hjärta att alla barn får en lugn och frid full helg och att deras ögon får tindra.

Idag tog vi  en paus från julstöket min kompis och jag. Det har vi alltid gjort i alla år. Rymt en liten stund:)! Vart undrar ni säkert. Bara gå en sväng på stan och ta en fika på Tant Grön är helt underbart och det gjorde vi idag. Var in en sväng till Magnus och Eva en affär som man förflyttas bakåt i tiden. Nostalgi!

Sedan tog vi en sväng förbi Jysk där vi tittade lite och de hade en enorm rea... just precis, det kom en påse med därifrån... som innehöll en advensljusstake en lite söt i vit plåt med små lampor. Passar till mitt lilla köksfönster. Änglagardiner helt otroligt vackra och ett sett med plåtkrukor. Allt gick på 210 kr normalt skulle det blivit 560 kr.

Inte klokt igentligen om man bara har lite is... så kam man fynda!

Annars har jag bara gjort färdigt allt och även skottat snö. Nu myser jag i soffan och ser på körslaget.

Önskar er alla en

God Jul

Kram gun

                                                  
       

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards