anthilias

Alla inlägg under maj 2020

Av Gun - 17 maj 2020 21:15

Är väl medveten om att mina inlägg lyser med sin frånvaro här ute:).  Det inte bara det tekniska som ibland strular

utan att även att jag går mot en intensiv period på jobbet innan vi går på semester. Mycket ska hinnas

med att göra så är det alla år vid den här tiden.

Vi hade en heldag ute med våra barn . Vi cyklade iväg till fågeltornet för att kolla in alla fåglar som kommit

men det enda vi såg var massor av hästar... lite snopna blev vi men det var lika kul med hästarna och så hade vi med oss pannkakor med sylt och grädde

till alla barns glädje

 

En dag när jag kom hem så blev jag sittande nära en halvtimma i bilen

 

tre stora långtradare här inne där det är så trångt hade blockerat vägen. De höll på att lasta av allt timmer till huset som

byggs nu för fullt.

 

Fin utsikt....

 

Har plockat liljekonvaljer och vad gott det luktar.... dom och syrenerna blommar för fullt nu och det luktar så gott.

Kram gun


Av Gun - 3 maj 2020 19:07

I år blev det ett annorlunda Valborgsfirande... ingen eld eller sång. Kändes lite lustigt.  

Hittade den här bilden på ett Valborgsfirande som är ett par år gammal så den får symbolisera årets firande.

Annars händer det inte så mycket om dagarna i corona tiderna. Min astma hosta har avtagit efter all medicin

så det känns skönt.

Brukar använda mobilens kamera och ta bilder med och sedan föra över till datorn. Men på sista tiden har det bara strulat och datorn säger att det inte finns någon enhet att komma åt!?!. Vet inte om det är datorn eller Iphonen som är knäpp!!

Tråkigt är det ialla fall så det blir lite begränsat med bilder tills felet hittas.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards