anthilias

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Gun - 19 november 2015 20:38

När jag skulle åka hem så regnade enormt!!

Mörkt och skyfall av regn och mötande bilar är ingen höjdare.

Man har inte en chans om ett djur skulle dyka upp på vägen.

Men hem kom jag i alla fall.

Tänk i morgon är det åter fredag och sist dagen på den här arbetsveckan.

Som vanligt går dagarna fort och tänk snart är det första advent.

Undrar om vi ska ha snö då?!?

I helgen ska vi tydligen få kallare väder med någon minusgrad.

Har bakat nu i kväll en saffranskaka. Helgens mums:)!!

Har hunnit fixa ganska så mycket faktiskt sedan jag kom hem.

Finns alltid saker att göra.

Förstår det inte tycker det bara blir mer och mer ju äldre jag blir

eller är det inbillning månne???

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards