anthilias

Alla inlägg den 13 november 2015

Av Gun - 13 november 2015 20:13

Så blev det för mig:).

Nu undrar ni säkert vad som hände....

Jo idag skulle jag ta min tripp till Mio och bestämma mig för

soffan och en byrå.

Soffan kommer senare när vet jag inte men innan jul i alla fall.

När vi kom till byrån visade det sig att den ska utgå och det fanns bara

visningsexemplaret kvar. 

Vilken tur jag hade som slapp att montera ihop den.

    

Blev som jag hade tänkt mig. Nöjd med andra ord.

Idag har det varit riktigt höstväder här och mörkt vart det redan vid 16.30 tiden.

Har suttit och läst ut boken som jag ska vara klar med till måndag.

 

Pedagogisk dokumentation. Låter inte så roligt men boken var bra

och på måndag ska vi ha grupparbete om den.

I kväll blir det en lugn hemma kväll i soffans tecken  .

Önskar er alla en trevlig fredagskväll.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards