anthilias

Alla inlägg den 15 november 2015

Av Gun - 15 november 2015 19:10

Min förra rubrik känns så fel med tanke på vad som hände den kvällen

i Paris!!!!

Hur några kan göra så mot oskyldiga personer är för mig helt otroligt.

Hoppas de hittar om det finns flera kvar så de får ta sitt straff.

Var och tog en fika igår och gissa vad som fanns att köpa redan?!?

Jo denna godsak,

 

Lite väl tidigt i mitt tycke och jag avstod från en semla :).

Duktigt gjort av mig...

Idag har jag tagit bort alla mina blommor från blomlådan

som jag har under köksfönstret. Det är mitten av november och mina

blommor var helt otroligt fina..

   

och nu ser det ut så här,

 

granris och nu fattas bara ljusslingan att lägga i. Men det får vänta till 1:a advent.

Bakade även Lillys saffranskaka.

  

God till kaffet som åtnjöts till Downton Abbey som gick i

repris nu vid 17 tiden.

Nu ska jag fortsätta att fixa lite innan det blir tv:soffan.

Önskar er alla en trevlig söndagskväll och vecka.

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards