anthilias

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Gun - 18 december 2014 20:13

Japp, nu står granen på sin plats men ännu inte klädd. Klär den gör jag i morgon jag

orkade inte nu i kväll när jag kom hem. Fullt ös på jobbet och sedan in på Ica Maxi....

Där var jag inte ensam precis  .

Folk över allt och det värsta är när människorna ställer sig mitt i gångarna och pratar

med någon dom inte har sett tydligen på ett tag..... Blänger gör de med när man vill komma fram.

Prata kan de göra någon annan stans (tycker jag ialla fall).

Hem kom jag ialla fall med nästan allt i matväg. Känns skönt att ha det gjort.

I morgon får jag ta med mig datorn och tur att man har en laptop.

Var in till Telia i förgård och berättade att förra onsdagen när Telia hade attacken mot sig

så hände något konstigt med mitt mobila bredband när jag försökte ansluta....

Jag kommer ut på nätet inga problem men när jag har slagit koden och ska till att ansluta

går det igång av sig själv. Skulle jag koppla ifrån för att starta upp det igen så fungerar inte det.

Då måte jag dra ur stickan och börja om igen. Sedan har det blivit tvärt om när jag är ute på nätet

så har jag fast sken i stället för blinkande och innan jag ansluter så ska det vara fast sken och där blinkar det.

Men tjejen i butiken kunde inget göra utan supporten skulle ringa mig senare.

Hon menade på att jag fick köpa ny sticka.

Men när supporten ringde så sa han att jag ska ta med mig dator och bredbandet ner till butiken.

För något är fel.

I morgon har vi julavslutning med skolan. Alltid lika kul att få vara med.

Jag behöver väll inte säga vad jag ser för något på tv:n nu   .

Just det ERNST är i min ruta.

Önskar er en fin helg.

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards