anthilias

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Gun - 6 december 2014 14:16

Sitter nu och tittar på reprisen av Ernst som gick i Torsdags när jag var på

julfesten.

Vilket huuuuuuuuuuus, vilka möbler.... I mitt tycke helt underbart:).

Men nu bor man inte så men jag kan ta tillvara på Ernst idèer!

Samtidigt tar jag mig en kopp kaffe och en nja två skivor av min nybakade

saffranskaka. Den ska in i frysen fortast möjligt    .

Julfesten var toppen trevlig och maten super.

   

Här är utsidan av Tapas och Cavas.

Lånade lilla kameran på jobbet där av bildkvalitèn.

Inomhus fick man känslan att vara utomlands.

   

    Ett olivträd stod bredvid oss.

Vill inte lägga ut någon bild på mina kära kolegor

för jag har inte frågat dem. Någon kanske skulle misstycka.

I morgon ska jag fixa lite granris och mossa. Ja ni gissar rätt, blir något

från Ernst.

Önskar er alla en fortsatt trevlig lördag.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards