anthilias

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Gun - 27 november 2014 20:28

Då var sista jobbdagen gjord för den här veckan.

I morgon har vi stängningsdag och utbildning i bla.

en föreläsning i Etik.

Tänk i morgon är det Alicias sista dag med oss.

4:a veckors praktik har gått fort med dig....

Det har varit kul att få vara din handledare

och i kväll skulle jag göra mig till och baka en mjuk pepparkaka

som jag tänkte bjuda på i morgon.

Vad händer tror ni... jo skålen som jag hade haft inne i ugnen som

jag smälte smöret i skulle hälla i det i smeten och glömmer bort mig och tar i den utan

grytlappen  ont och typiskt så blev det vänsterhanden som

har flera blåser nu!! Har en handduk bredvid mig som är blöt och den håller jag handen mot

mellan varven.

 

Luktar så gott i köket nu.... lite jul faktiskt.

Kvällen är räddad min favorittidning ligger på bordet

och en kopp kaffe.

 

Önskar er en trevlig kväll

som jag ska avluta med och se morden i Sandhamn.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards