anthilias

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Gun - 23 november 2014 19:33

Har varit på bio nu på eftermiddagen och såg

Tjuvarnas jul och filmen var bra. Missade inte

ett avsnitt av den när den gick som adventskalender

och nu var det fortsättningen på där adventskalendern slutade.

Igår vaknade jag upp och vi hade minusgrader så det blev att skrapa bilrutorna.

Men vi fick en härlig dag med strålande sol!!!!

Inte vill man missa en dag med sol inomhus.... så ryggsäcken åkte fram

och kaffe med go fika i och ut på en härlig promenad.

Fikade gjordes nere vi strandkanten bland alla sjöbodar.

Även jag har börjat plocka fram lite till advent:)....

Så här såg det ut i min blomlåda under köksfönstret

 

Blommorna blommade fortfarande och tänk att det är i slutet av november.

Har aldrig haft blommor kvar så länge....

men nu ser det ut så här

 

Bilden blev inte så bra ser jag. Men nu är det

granris och en ljusslinga i.

På trappan satte jag cypressen som jag köpte på Bossgården

med en liten slinga i

 

Blir lite välkommande tycker jag.

Har strukit lite dukar och även plockat fram adventsljusstakarna som står på

skrivordet än. Men i mitten av veckan sätter jag upp dem i fönstren.

Hur gör ni????

Nu väntar lite fika och det blir nog en kaka till också .

Ska se Maria Lang på tv:n i kväll.

Önskar er alla en trevlig söndagskväll och en ny härlig/rolig arbetsvecka. 

Kram gun





Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards