anthilias

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Gun - 25 november 2012 19:30

Vad jag är gotte sugen. Fattar inte varför. Saffransbulle eller pepparkakor skulle inte sitta illa och inget har jag hemma.

Slängde in ett äpple med kanel och socker sedan vispad grädde till det får duga.

I dag har jag fått lite gjort. Plockat in lite porslin från min friggebod och ute i friggeboden har jag som en garderob och där plockar jag in porslin som jag inte vet om jag ska behålla eller skänka till Erikshjälpen.

Efter det tog jag bilen och åkte en sväng för att plocka granris till blommlådan under köksfönstret( brukar ha en slinga där). när jag höll på att plocka granris fick jag höra något, vad vet jag inte. Men till bilen kom jag fort:). Vildsvinen finns i mitt huvud.

Sedan var det bara att hoppa in i duschen för att bli fin för det skulle bli middag på Söderköpings brunn. Vilken god mat de har där och vilken miljö. Man flyttas tillbaka i tiden. Sällan man ser sådana ställen nu för tiden. Fisk tog jag och efterrätt och ändå är jag gottesugen.

Här kommer en bild på skåpet som jag köpte.

  Ursäkta sladdarna som ligger på golvet. Men elen ska dras om så just nu har jag sladdar över allt!

Bilder kommer på köket när allt är klart. Har sett att många redan tagit fram sina adventsljusstakar. Men det får allt vänta ett par dagar till. Har ni redan tagit fram era?

Önskar er alla en trevlig söndagkväll och vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards