anthilias

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Gun - 11 november 2012 19:40

Oj vad fort tiden går. Redan söndag kväll!

I fredags hade jag sovmorgon. Trodde jag! Halv åtta hörde jag hur det brummade till utanför huset.

Tittar ut och får se två bilar. Jaha slut på friden, in kommer byggherrarna och rörmokarna för att koppla in alla rör under diskbänken.

Jag väljer att ta bilen med kärran och dra mot Kalmar. Resan ner gick fint knappt inga bilar. Kom till Ikea strax innan de öppnade och få bilar där. Har parkeringen för mig själv:).

In på Ikea och till köksavdelningen och får hjälp av en kille att plocka ihop delarna. Ner till lagret och där börjar jobbet. Jag får själv plocka på allt på vagnen. Jag packar... packar om, jag packar ... jag packar om!! Men tillslut är jag klar. En vagn och en kundvagn drar jag mot kassan full proppad. Killen i kassan bara kollar när det blir min tur. Han tittar på vagnen och sedan på mig och säger, - jag har aldrig sett någon förr som kan packa som du gjort. Ja packa kan jag efter alla gånger som jag har flyttat och barnen har flyttat.

Efter det får jag hjälp med vangnaran. Jag hämtar bilen och kör fram den (för de lovade mig att hjälpa ut mina saker till bilen). Ut kommer en tjej och jag bara tittar..... berättar att jag kan inte backa med kärran. Tjejen hoppar in i bilen och backar in släpkärran hur enkelt som helst!!!! Tuff tjej! In med grejerna och sedan styr jag bilen hemåt.

Ja nu finns alla köksdelarna här i vardagsrummet:). Nu i veckan kommer de upp. Lördag, söndag har gått åt för att

bara plock in det jag kunnat....

Ja det var lite från mig. Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards