anthilias

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Gun - 5 november 2012 22:06

Ja idag blev det en lång dag.... Kom hem för ca en timme sedan. Det första som möter mig i dörren är hur rörigt det är igen! Fram med dammsugaren och få bort det värsta. Sedan tittar jag in i köket och där ser jag ett hål i ena hörnet dår väggskåpen har hängt. Gjort som besök av MÖSS!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu har jag tejpat vad jag kunde för att få det tätt.

Annars är jag nöjd. Sakta men säkert går det framåt och det är huvudsaken.


Dagens utbildning har varit givande, men jag är inte van att sitta still en heldag. Har ont i ryggen (svanken). I kväll hade vi även yrkesträff på grund av varsel. Så jag har varit inomhus hela dagen.

I morgon ska allt upp till politikerna så nu återstår och se vad som händer.

Jag har även hunnit med ett besök till skorstenshuset för att titta på en kamin till vardagsrummet.

En gång i tiden har det funnits en kakelugn här murstocken finns kvar så jag tänkte att jag ev skulle sätta in en braskamin om det går.

Har en kakelugn i sovrummet men sitter man och tittar på tv i vardagsrummet så är det ett himla pass att kolla till så ingen glöd faller ut.

Grått och trist novemberväder har vi haft här idag.

God natt för nu är jag trött:).

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards