anthilias

Alla inlägg den 6 december 2015

Av Gun - 6 december 2015 20:48

Vaknade även denna morgon till en enorm blåst...

Blåst har det gjort här de senaste dagarna och inte lite!

Undrar när det ska sluta.

Helgen har som vanligt gott fort och i fredags åkte lockarna av igen.

Det var behövligt för håret hade verkligen växt.

Lördagen tog jag en sväng till Vimmerby och först en sväng till Erikshjälpen.

Nya lokaler och en stor yta där med massor av fina saker till bra pris och

det passar en smålänning   .

Hittade jag något.. jo då,

gröna långa granslingor som jag har lagt på trappräcket och virat en ljusslinga runt.

 

Blev mysigt.

De hade en rosa gran där och då fick jag ett sådan där minne om när

vi var till Playa Ingles i adventstid. De hade lila granar med lila paket!!!! Vilken hemlängtan

jag hade. Tyckte att min adventstid blev fel.

 

Idag har jag fixat lite bla. bakat saffranspannkaka

 

Andra leveransen.....

Den här veckan händer det mycket

Berättar vart efter.

Kram gun






Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards