anthilias

Alla inlägg den 27 december 2015

Av Gun - 27 december 2015 10:56

Hoppas att ni alla fick en trevlig jul.

Tänk, tomten hittade till oss med och jag hade tydligen

varit snäll:).

Den här lilla tomten stannade kvar hos mig

 

Han sitter nu i min soffa och myser.

Tack för alla fina klappar jag fick

"A o L" och "M o R".

Härligt att ha er hemma.

 

En bild från julaftonen lite av det goda som man åt.

Efterrätten som jag gjorde var god men oj vad man blev mätt.

Kanel och lingonpannacotta. Jag bara säger mums för gottegrisen!

 

Vi fick ingen vit jul men idag när jag vaknade så såg det ut så här,

 

Nu faller snön ner utanför fönstren. Men enligt prognosen ska regnet komma i eftermiddag

och då lär det bli halt.

Tänk min förkylning den gick över snabbt, på julaftonsmorgon var den borta.

Bengt du ville se min gamla soffa

 

så här såg den ut. Alla tyckte att det var tusen gånger bättre nu än förut

och jag håller med om det. Finns bra mycket flera sittplatser nu.

Nu ska jag ta mig till storstaden och titta lite på rean.

Om jag kommer tomhänt hem vet jag inte:):)...

Det återstår att se och i morgon är det åter till jobbet.

Var rädda om er och vi hörs snart igen.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards