anthilias

Direktlänk till inlägg 10 september 2015

Här är jag igen:)....

Av Gun - 10 september 2015 20:11

Mina dagar går i raket fart.... Hinner inte så mycket mer än jobba och så tar huset sitt!

Så Bengt du får allt ge dig lite till tåls att det blir hopp mellan inläggen  .

Hela veckan har vi haft fint väder med sol om dagarna.

Idag när vi var i skogen med barnen så plockade de lingon och blåbär.

 

Fin bild eller hur?!?

Min kära kollega N är det full fart på:).

Barnen blir som tokiga i hanns påhitt som idag klättrade han högst upp i kastanjen!

Vet inte om man kan se N högt däruppe.

 

I tisdags kom taxin hit på landet med en fin blombukett till lilla mig.

  

Tack V och M för de fina blommorna.

I morgon är det fredag och jag slutar tidigt och jag ska hämta släpkärran

för att få hem  min nya diskmaskin.

Tänk er vilket trauma det var för mig  när jag upptäckte i förra helgen att min diskmaskin

var trasig:)....

Utan diskmaskin kan jag inte vara!!!!

Nu får jag önska er en trevlig torsdagskväll.

Besöker er senare.

Kram gun




 
 
Skärgårdsbilder från Oskarshamn

Skärgårdsbilder från Oskarshamn

11 september 2015 09:39

- Halloj norröver.
- Får börja med att Gratulera. Även om jag är
lite sent ute. Men bättre sent än aldrig !
Härlig bild på barnhänderna med lingonen. Helt undebar.
- Ha en bra avslutning på veckan !
Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

http://veteranhenning.blogspot.se

 
Bengt

Bengt

11 september 2015 12:33

Härligt med ditt nya inlägg med fina bilder. Speciellt rolig att du i inlägget vänder dig direkt till mig!
Nu önskar jag dig en underbar helg och väntar på ditt nästa inlägg.
Kram på dig!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Bengt

Bengt

11 september 2015 12:37

Jag fattade inte med en gång, men när jag läst veteranhennings kommentar så har det väl varit födelsedag varmed jag också vill gratta..
Ytterligare en kram och en stor sådan!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 september 2015 16:11

Det påstås att det är gott om bär nu, Jag har lingon för kokning i frysboxen, går inte så mycket av den varan nu och blåbär är det bara jag som äter. Stirrar bland bladen efter din arbetskolega, men inte kan jag se någon levande varelse där. Så fina blommor du har fått, grattis i efterskott om du har fyllt år. Glasbrickan som dem står på känner jag igen, jag har en likadan, även 2 sådana nysilver ljusstakar, putsade dem i går, är så slö med det, nu pryder dem bordet. Regnet hänger i luften här, har fått klippt gräs, skönt att det är gjort för denna gången.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards