anthilias

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Gun - 21 mars 2012 16:18

Vilket underbart väder vi haft idag. + 16 grader och sol. Vad kan jag säga mer än
HÄRLIGT!!!!! Så skönt det har varit ute. Vilket härligt jobb jag har som får
vara ute så mycket.

Idag övade vi för sista gången. Barnen är suveräna, jätte duktiga. Men vi märker nu att
några börjar få rampfeber… för i morgon är Cirkusen. Idag har jag jagat en
filmkamera som en galning. Tänk att det inte finns en filmkamera att uppbringa
på hela skolan. Dåligt! Ringde till It och Gymnasiet. It hade inga men på
gymnasiet var alla tingade. Vad gör man då?? Jo man jagar och ber föräldrar…
och vi har snälla föräldrar så nu har jag fått min filmkamera. Men vem som ska
filma vet vi ännu inte eftersom vi är med och uppträder. På förmiddagen
uppträder vi för de andra avdelningarna och på kvällen för alla föräldrar,
syskon och mor/farföräldrar. Misstänker att det kommer bli smockfullt! Kommer
att bli roligt.

Nu ska jag ut en sväng i det härliga vädret. Ni får ha en trevlig kväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards