anthilias

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Gun - 24 november 2011 20:27

  

Har jag bakat nu…. De är så goda. Har även strukit och lagt på två adventsdukar. Men
inga adventsljusstakar har kommit upp än. Min mail adress har strulat lite. Jag
råkade koppla ihop dem men det har nu blivit pannkaka av det hela. Yahoo och g-mailen
vill inte  fungera ihop längre. Såg att
jag hade fått kommentarer men jag kan inte få ut dem till inlägget. Jaha något
jag har tryckt på kan jag tänka mig. Ja är ju bra på det… Här har vi det
verkligen grått och trist. Det regnade när jag åkte hem från jobbet. Men jag är
glad över att vi inte har någon snö!!!!!!!!!! Räckte med förra årets snöande.

Nu ska jag göra min lektion i wallpaper. Karshit har fått vänta ett tag på min bild. Har
helt enkelt inte hunnit. I morgon ska jag göra färdig min adventsljusstake. Den
kommer att bli fin har använt en gammal kakform. Såg det ute på nätet  att några hade gjort.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards