anthilias

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Gun - 17 november 2011 21:44

När jag öppnade ytterdörren när jag kom hem så slog lukten av målarfärg emot mig.
Vilken skillnad. Helt underbart. Ska nog målas en gång till.


Jaha idag vart man 1222 kr fattigare. Lät så konstigt när jag bromsade bilen. Fick åka
upp med den till Toyota. Bromsarna slut bak… besiktigade bilen i början av
oktober och då sa de att bromsarna var bra och jag kunde köra ett år
till!!!!!  Jojo jag märkte det. Men jag var tydligen inte den första som råkar ut för det.

Ruth, ja korv står alltid högt på barnens lista. Men faktiskt så äter de allt vi
serverar. Grönsaker gillar de och även vikingabröd det går åt som smör isolsken:).

Ska försöka att komma i säng i tid, det är jag som öppnar i morgon.

Önskar alla en trevlig helg.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards