anthilias

Alla inlägg den 20 oktober 2019

Av Gun - 20 oktober 2019 16:29

Idag tog jag en promenad ute på Gränsö och allt har färgats i höstens färger

 

Vackert, men ack så hala löven kan vara.

 

Nu ligger stranden öde...

 

Här var dom ute i god tid för att fira Halloween:).

Avslutar med en bild på Gränsö slott

 

Visst är det vackert.....

Dagarna rullar på med både det ena och det andra och tiden här får stå tillbaka.  Innan jag åket hem idag så

gick jag in på Mio för jag såg en så fin adventsstjärna.  Den jag har nu är så jätte stor och passar inte riktigt in i mina gamla fönster. Den här är mindre och med en gammaldags stil och namnet på den är Antila (nästan som bloggen):)..

Tog mig även en sväng och kollade in sofforna. Den jag har nu tar alldeles för stor plats med divanen.  Återstår och se hur det blir med den saken. Först måste jag bli av med den jag har och vinterdäcken ska betalas och likaså hjulinställningen. Inga roliga saker att lägga pengarna på men ibland kan man inte välja.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards