anthilias

Alla inlägg den 24 januari 2016

Av Gun - 24 januari 2016 18:45

                                                  

        

Plusgrader har vi här nu och takdropp! Man riktigt längtar efter våren.

Köpte med mig hem pärlhyacinter nu i helgen och det känns lite vår här

inne hos mig.

Vad har jag sysslat med i helgen.....

jo detta,

 

har börjat på trappan nu. All färg ska bort!!!! Det sitter som berg vill jag lova.

Får använda min varmluftpistol så länge tills det går att öppna dörr och fönster så

man kan använda medel som tar bort resten av färgen.

Medlet osar så starkt så det går inte att använda nu.

Brist på sysselsättning har jag då inte:).

Såg i Bosse blogg om en rolig tävling man skulle göra en snöängel

och det var det inga problem med...

 

Men att hitta några vinterfåglar ja där gick jag bet!

Vart alla fåglar hade tagt vägen vet i katten så det blev inga bilder.

Kanske grannkatten Fia har satt sig i respekt!

Vem vet!!

Önskar er en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards