anthilias

Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

Vår och virus.....

Av Gun - 25 februari 2015 19:26

Idag har vi haft ett helt otroligt underbart vårväder.....

Tänk man blir helt lyrisk när solen visar sig och ingen snö har vi.

Virus är en helt annan sak. Min dator fick bara 8045 virus!!!!!

Inte alls kul men nu är min kära ägodel hemma igen och inget virus i sikte

peppar, peppar!!!

Jag kan ärligt tala om att jag har saknat min kära dator:).

Men fy så mycket det innebär med att plocka in alla program igen

och alla inställningar som måste göras! Det kommer att ta sin lilla tid.

"Bosse", ja jag är morgontrött ut av mig så den måndagen jag öppnar

är helt kaos:)...

Nu ska jag fixa till något att äta. Besöker er vart efter jag hinner.

Kramen gun


 
 
Melody

Melody

26 februari 2015 17:03

Jösses, kan man få så många virusar i datorn på en gång?
Inte roligt när sådant händer, idag är man ju så beroende av sin dator.
Här har vi haft gråväder dag efter dag, men idag har vi fått se solen
några timmar och livet känns direkt lite lättare! Köpte mig några penséer på
torget och satte i en kruka på trappan!
kram M.E

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

 
Skärgårdsbilder från Oskarshamn

Skärgårdsbilder från Oskarshamn

27 februari 2015 12:35

- Halloj norröver.
Visst har det varit några dagar av fint
vårväder här vid Smålandskusten. Men idag är
det disigt och kyligt igen.
Skönt att du fått ordning på datorn igen.
- Ha nu en trevlig helg !
Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

http://veteranhenning.blogspot.com

 
Annika

Annika

27 februari 2015 15:50

Vi har oxå haft fina dagar utom idag då jag är ledig...typiskt.Virus är inte kul varken i datorn eller nån annanstans.
Ha nu en fin helg och lycka till med alla inställningar osv.
Kram

http://www.badtant.bloggo.nu

 
wiolettan

wiolettan

27 februari 2015 17:23

Ojoj, det var många virus. Fint att du fick hjälp att rensa bort dom.
Förstår att det blir mycket jobb med att få ordning på den igen.
Våren kommer nog så smått i år också. Snart är all snö borta här hos oss, bara lite kvar på undangömda platser.
Varm kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pearl

27 februari 2015 18:28

Hej.....OJ, vad många virus.....!!
Hur kan detta komma sig...??
Har du viruspogram...??
När JAG , som övre medelåldern började med data o kunde NADA, Fobi, för allt och såg till att jag hade MYCKET SKYDD....Så mycket att ungarna tyckte jag vart glyttig...!!
Har en betald sådan, NOD 32 + 2 andra som är gratis... "går " igenom filerna minst 1 gång / månad på jakt efter just virus.
Uppdaterar ideligen . Diskrensar , mm, mm... FOBI, MED ANDRA ORD
LOL...............

 
TantGlad

TantGlad

28 februari 2015 06:59

Nämen oj så mycket virus. Lite otäckt kan jag tycka. Inget kul när sånt händer. Man vill ju att datorer bara ska funka sådär liksom.
Ha nu en skön och fin helg.
Kramkram

http://tantglad.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards