anthilias

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Gun - 19 december 2013 20:37

Nu är det redan torsdagskväll och i morgon är det fredag igen.

Vad tiden går fort och dessa dagar har bara rusat  fram i raketfart.

Men, men det beror väll på att man hela tiden har saker att fixa nu fram till julen eller?

Är ni klara?? Inte riktigt klar är jag än men snart. Ska fixa allt nu i helgen. Jag jobbar måndag, fredag och måndag.

Sedan är det min tur att vara ledig. Det är ju inte så länge sedan jag var ledig:).

Men hu vad folk det är över allt fattar inte vart allt folk kommer ifrån.

Tänk vad jag blev glad nu i kväll!! Rara Bitte i Målarboden hade animeringsprogrammet som fungerade på

min dator... tusen tack kära Bitte för hjälpen och nu väntar jag bara på att nya paint shop pro (foto program)

ska ramla ner i brevlådan. Vad skönt och enkelt det blir att ha allt på nya datorn. Nu får jag använda hedenhös

att göra bilderna i och sedan flytta över dem i nya datorn och skicka iväg dem. Knöligt med andra ord.

Nej ni nu ska jag klä min gran:). Yngsta sonen ringde nyss och undrade vad jag gjorde och jag svarade klär granen.

Men mamma redan!!!! Du som alltid sa dagen innan julaftonen. Men en mor kan ändra sig:):).

Kram till er alla

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards