anthilias

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

1:a Maj.

Av Gun - 1 maj 2013 22:53

Idag är det Maj månad och vilket väder vi har haft!! Sol och varmt.

Har varit ute i trädgården hela dagen och det finns så mycket att göra.

Ligger allt lite efter för jag har ju varit ute och fart. Ska köpa lite plantor i morgon.

Undrar om jag kan sätta ut pelargonerna i lådan under köksfönstret.. Vill få det fint nu.

I morgon ska jag ringa min doktor... fick mitt provsvar och hon tyckte att vi ska sänka min dos!!

Det vägrar jag attt göra för jag vill då inte få tillbaka dimman i mitt huvud igen. Får se vad

vi kommer fram till.

Nu är klockan mycket kära vänner och sängen väntar.

För i morgon är det åter en arbetsdag.

Kram gun

 
 
Ruth

Ruth

2 maj 2013 09:34

Det var kyliga vindar här i går, ingen värme trotts sol. Vi var hemma hela dagen och småpysslade med en det ena och en det andra, mest det andra blev det (sticka). En trevlig Valborg har du fått ser jag, även fyrverkeri, lite ovanligt eller?
Är nog lite tidligt att sätta ut blommor ännu, frostnätter kan komma fortfarande, det vore synd om blommorna då.
Önskar dig en fin dag vännen/
kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

2 maj 2013 16:40

Skönt om värmen kommer. Jag tycker att det forfarande är kallt och inte så skönt ute, beroende kanske på att nätterna är så kalla och sedan tar det ett tag för solen att värma upp, om den kommer upp.
Om det inte blir frost, så går det nog att sätta ut pelargonerna.
Hoppas att det gick bra med samtalet om doseringen idag.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

2 maj 2013 18:25

Visst är det hääääärligt med maj månad och att det blir varmare och varmare.
Att få fixa ute i trädgården är ju åkso jätteroligt.
Kram från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Astrid

Astrid

2 maj 2013 19:08

Kolla min blogg så ser du vem som har sina pellisar ute
Pelargoner är tåliga som attan, här är det frost på nätterna
Jag har dom på altan med tak så lägg något över så klarar odm sig

http://www.astridla.com/blogg/wordpress

 
Astrid

Astrid

2 maj 2013 21:33

Jag är hemma kommande vecka ♥

http://www.astridla.com/blogg/wordpress

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards