anthilias

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Söndag kväll...

Av Gun - 30 september 2012 22:27

Redan kväll och snart måste jag sova.... Vart tog helgen vägen undrar jag?

Fredag var dagen jag skulle få besök av Anticimex.... Det började med att mobilen ringde på jobbet strax innan 12.00

Innan jag svarade sa jag till arbetskompisarna "Nu ringer Anticimex", tok stolle sa de. Men vem hade rätt:) tro ni... jo då

det var allt Anticimex som undrade om det var kl 13.00 eller tidigare. Klockan 13 var tiden vi bestämt upplyste jag killen. Han undrade m det var möjligt med tidigare. Men mitt svar var NEJ, ok då får jag väll sitta och sola då. Ja det får du väll göra.

Kom hem 10 minuter innan kl 13.00 och killarna var reddan här. Kan säga att det var två avvaktande killar som kom och hälsade.

De berättade att de hade öppnat grunden och kollat och att de kände lukten. Hm då kan du öppna min dörr och få känna svarade jag. Killen öppnade och kände lukten. Då berättade han att de skulle sanera under grunden och spreja inomhus med något som ska kunna ta bort lukten. Jag bara står och gapar.... vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Har haft denna doft sedan i mitten av juli och fått tillsvars från tjejerna som jobbar på kontoret att det är bara att stå ut Finns inget att göra!!!!

Killen fattar inget av deras sätt att göra så här. För de vet mycket väl vad som ska göras!  Komensation är vad de får ge mig. Visst känner jag doften fortfarande...


Igår kväll var jag på Revaviel i Oskarshamn. Trevlig kväll med Dan Hyllander och Tone Norum. Mikael Rickfors skulle ha uppträtt men han hade brutit foten och istället kom Sara från Idol.


Idag har jag varit ute nästan hela dagen i trädgården finns alltid något att göra.

Nu måste jag krypa ner i sängen. nskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

 
 
Ruth

Ruth

1 oktober 2012 12:23

Fy vilka dofter du tvingas leva med, men en dag är det över förhoppningsvis om det inte kommer nya, då blir det samma procedur igen. Hoppas det som killarna sprutar tar bort lukter, men vad finns det i den sprayen ? hoppas att det är godkända kemikalier så du inte blir sjuk.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards