anthilias

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Gun - 5 december 2011 21:45

I kväll har
vi haft julbord på jobbet. Men vi åt ingen julmat i år utan sydeuropeisk buffé.
Jätte gott! Men nu när man är hemkommen så känns det som man ätit alldeles för
mycket.

Vi tackade även av några som har eller ska lämna husen. Liten tipspromenad han vi också med.

I morse när jag åkte till jobbet var det blixthalka och jag kan tänka mig att det är lika i
morgon igen. Det kom lite snöööööööö. Inget som ligger kvar och som jag hoppas
inte ska komma. Fasar för snöskottningen!! Fick nog förra gången.

Vet inte vad jag tryckte på när jag skrev förra inlägget (igår kväll). För alla era svar
kommer inte in direkt utan jag får dem separat. Hur jag än trycker så kommer de
inte in… Varför fattar jag inte. Ruth har du något svar åt mig?

Nu ska jag strax krypa till sängs med en god andedräkt… känner hur det stinker vitlök.

Önskar er
alla en trevlig vecka.

God natt
från mig.

Kram gun   

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards