anthilias

Alla inlägg den 5 april 2020

Av Gun - 5 april 2020 20:45

Trotts allt med Corona så försöker man leva så normalt som det bara går....

Har satt dom första vårblommorna nu


  och  suttit ute på trappan idag och fikat i solen.

När man är i affären så är det så utplockat!?! Folk hamstrar....

men nu sist jag var och handlade så fanns det faktiskt jäst!!!!!

Det har varit slut varje gång jag varit där så nu fick jag med mig två paket hem

och idag blev det ett bullbak.  Gott med nybakade bullar  .

När vi är i skogen med barnen ser man dagligen nya vårtecken och här är ett

inte mina favoriter precis. Finns dom där så får jag fart därifrån och barnen skrattar:).

Nu börjar DNA på tv:n och det vill jag inte missa så var rädda om er  nu här ute i dessa tider.

Kram gun


 

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards