anthilias

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Gun - 16 augusti 2012 21:32

Ja inte blev jag klokare efter jag hade varit med datorn till dem jag köpte datorn av. De står som levande fråge tecken och begriper inte varför det fungerar. Så mycket som att Microsoft har låst något i datorn har de kommit på. Vad det är har de ingen aning om. Jag kan ta emot och öppna script/mailmallar. Men jag kan inte skicka iväg några.

Ringde till Microsoft och första killen sa på en gång att något hade låst sig. Blev vidare kopplad och nästa ja det hade bättre att önskas.... han bara malde som en grammofonskiva samma mening hela tiden, att jag skulle söka via nätet på Windows live mail för där var felet enligt honom. Men tyvärr ligger inte felet där.

Nu börjar det likan något med renoveringen av köket. Byggherren ringde igår och skickade över en ritning på köket.... oj vad kul det ska bli nu. Ser fram mot att komma igång nu.

Dagarna bara susar fram här och i morgon är det redan fredag. Jag kommer inte att ha tillgång till min dator på ca 1 vecka så jag önskar er alla en trevlig helg/vecka. Så hörs vi här till nästa helg.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards