anthilias

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Gun - 30 augusti 2011 21:48

har vi haft nu på eftermiddagen. Regnat och kyligare är det i lufften. Mörkt och ruggit också. I morgon är det upp tidigt igen. Men på kvällen kommer mina arbetskamrater ner hit och vi ska äta lite gott. Paj har jag tänkt bjuda på och sedan likörfrästa äpplen under mandeltäcke (mums) till kaffet.  Vi ska fira av vår vikarie som ska fortsätta läsa till förskolelärare, hon har en termin kvar.

Så det blir nog mycket surr skulle jag tro.

Sedan har jag bara torsdag kvar att jobba. Fredag ska jag ha semester.... känns skönt.

Nu släcker jag ner datorn för i kväll. Hade tänkt PsP:a lite ut till Målarboden såg att Bitte hade lagt ut lite roligt att göra. Men det får bli kanske en stund i morgon på eftermiddagen inann gästerna kommer för jag slutar tidigt.

God natt från mig

Gun

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards