anthilias

Alla inlägg den 11 april 2021

Av Gun - 11 april 2021 18:14

Just nu väntar man på ovädret som tydligen ska komma.... det har snö/regnat här men värre ska det bli!

Våren är här om än den har kommit av sig lite

 

Blåsippor och Vitsippor blommar här nu för fullt. Härligt, såg även en gullviva i trädgården som slagit ut.

Påsken blev ännu en lugn helg.

 

Fast lite Påsk fint gjorde jag:). Det ser ut om ljuset är snett men det är rakt:):)....

Händer inte så mycket nu när allt står stilla. Trist men jag vet att man ska hålla i och ut och jag önskar att alla

gjorde det!! Men tyvärr ser man allt mer hur folk struntar i allt och kurvan går ständigt uppåt här där jag bor

med smittade!!!

Får se hur morgondagen blir med snö och sommardäck när jag ska till jobbet!

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards