anthilias

Alla inlägg den 22 mars 2020

Av Gun - 22 mars 2020 19:35

Ja, coronas framfart är inte kul. Man märker överallt hur tomt det är på människor och hur tomt det gapar

på vissa hyllor i matvaruaffären. Folk har hamstrat bl.a toarullar och jäst!?!

Själv har jag inte hamstrat utan jag tänker att det kommer att finnas men jag kanske tänker fel.....

Man känner att det är ganska långtråkigt eftersom allt vart efter ställs in och ändå är inte toppen nådd.

Hur blir det då??

Idag tog vi bilen och tog en sväng för att ta en fika för att bryta tristessen och det var inte många där

 

men vi kom ut en sväng.

På hemvägen åkte vi omkring lite och såg oss om och vi hamnade vid en gammal kyrkoruin från 1100- talet.

 

solen sken med det var kallt i blåsten så promenaden blev kort.

Ett vårtecken

 

såg jag i veckan som gått.

Hoppas ni alla mår bra och att vi slipper coronan.

Kram gun   


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards