anthilias

Alla inlägg den 15 mars 2020

Av Gun - 15 mars 2020 17:30

I fredags när jag åkte hem så tyckte jag att bilar och långtadare kom i klungor....

Jodå det stämde.... radion meddelade att precis där jag bor var det snökaos och 10- 15 långtradare

kom inte fram.

Och nog var det snökaos,

 

så här såg det ut i fredagskväll.  Rena vinterlandet  .

Solen har gjort sitt och nu ligger det bara lite snö i dikena men när jag åkte iväg vid tiotiden var det ishalka

på vägen så kärran fick stanna i stan.

Har varit och köpt trädgårdsmöbler ute i Gryts skärgård. Precis lika dana som slängdes i höstas men i mycket finare skick.

Soffa, fåtöljer och bord med dynor och jag är super nöjd!

Men hu vad det blåste ute i Gryt... havet låg precis bredvid där dom bodde och jag är så frusen nu.

På tv:n är det om Corona viruset och dess framfart. Otäckt, och jag hoppas på en snart lösning men så kommer det nog  tyvärr inte bli.

Annars händer det inte så mycket här och man vill inte fara omkring så mycket eller och mycket av det man kanske hade tänkt göra är inställt.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards