anthilias

Alla inlägg den 26 augusti 2019

Av Gun - 26 augusti 2019 20:05

När inte tiden finns så blir den digitala dagboken lidande... Inget som man kan göra åt.

Semestern gick som vanligt fort och både ny varmvattenberedare och tvättmaskin fick man inhandla!

Dom behagade lägga av lagom till semestern. Det var bara att le och handla.

Nu har man varit tillbaka ett par veckor på jobbet och idag hade vi alla förskolor i kommunen stängningsdag med utbildning.

Jobbigt att sitta still en hel dag för en som är ovan även om ämnet är intressant

 

Annars är det målnning som gäller när man är ledig... börjar man så ser man att det finns hur mycket som helst

att göra.

Men man måste också kunna ta lite tid och få ta sig ett dopp i böljan den blå.

 

Kanske årets sista dopp?!? Svalt i vattnet kanske 16 grader men ändå härligt. Man kunde ana att det var kallt i vattnet innan man kom i när man såg alla sjökalvar som kommit in.

 

Har även laggt in gurkor... så goda är dom och rykande åtgång på dom.

Nu ska jag hänga ut tvätten och ta mig en kopp kaffe och jag önska er alla en

trevlig vecka.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards