anthilias

Alla inlägg den 6 augusti 2019

Av Gun - 6 augusti 2019 20:45

Ibland blir det bara så att man inte har tiden eller orken....

Semesterns sista dag idag.... känns lite konstigt att väckarklockan ska ringa i morgonbitti

och jag ska upp och hoppa:).

Semestern började inte så roligt för min del, först gick varmvattenberedaren och sedan passade tvättmaskinen på

att lägga av. Blev att inhandla båda delarna.

En dag var vi och gick en guidning på Fredrikbergs herrgård.

 

Visst ser det fint,

Här berättar guiden om husets historia.

 

Vems sovrum tror ni detta rum är? Mannens, rosa var men manlig färg förr.

 

Detta var dåtidens toaletter.... var det fest så fick damerna gå först på toaletten sedan männen. Men först fick tjänste folket värma upp!!!!

Tur att man inte levde på den tiden:).

 

En kväll var vi i Havsslätt och åt gott och lyssnade till musik. Gotlandsfärjan syns i bakgrunden.

Lite av vad jag har haft för mig i sommar. Hoppas ni haft det bra.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards