anthilias

Alla inlägg den 13 maj 2019

Av Gun - 13 maj 2019 19:08

Ibland finns det måsten som måste fixas....

Här har det varit många saker utomhus som skulle göras. Har fixat upp paviljongen och satt trädgårdsmöblerna i den.

Klippt gräsmattan och jagat maskrosor..... finns inget värre än maskrosor i gräsmattan.

Samtidgt som man vill njuta av allt som börjar blomma här.

 

Visst är det härligt när det blommar!?!

Blåsigt har det varit här och lite kyligt med en sol som tittat fram mellan varven.

Årets första liljekonvaljer står nu på bordet och det luktar så gott

 

Känner mig trött och frusen och jag har en vecka med många saker som jag ska hinna göra på  jobbet innan det blir helg.

Så det blir att kavla upp ärmarna och sätta igång:).

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards