anthilias

Alla inlägg den 3 februari 2019

Av Gun - 3 februari 2019 15:43

Då har vi kommit in i februari månad och med den kom snön...

Vi fick ca 2-3 dm tung blötsnö i natt och dagens motion är avklarad:).

Visst är det vackert med vit snö men jag vill ha vår nu men snart så är våren här.

 

Solens strålar som visade sig på förmiddagen när jag började att skotta.

 

Nu börjar tempraturen att sjunka och det syns på bilden här. Vi ska få -11 grader så man vet vad man har att vänta sig.

 

Grannens barn har byggt snökojor för fullt...

I tisdags var jag och en kollega på work shops och den här gången var det att testa på och se hur olika filmprogram fungerar.

Kul och vi har användning för dom bla, när vi ska ha lärandesamtal.

 

Värker i hela kroppen nu efter dagens pass av snöskottning och nu väntar en kopp kaffe med bisotti skorpor som jag bakade igår kväll.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards