anthilias

Alla inlägg den 23 september 2018

Av Gun - 23 september 2018 20:49

Det man trodde var att Knud skulle ställa till elände när han kom... Men det blev inte så farlig som man trott, blåste gjorde det och några åskknallar hörde man och lite regn kom och sedan var det över. Skönt.

I fredags fick jag besöka läkarn för jag hade så ont i huvudet när jag böjde mig fram.... en cysta i bihålan hade jag?!? Har aldrig hört talas om att man kunde få cysta där men tydligen så kan man det. Fick medicin och på kvällen kunde jag böja huvudet igen. Men jag har en enorm otäck hosta och låter som en kraxande kråka:).

Vi hade bestämt att lördag till söndag skulle spenderas i Kalmar och vi åkte iväg men det blev ett helt annat utbud av vad man hade tänkt sig. Ett lugn avkopplande dygn blev det. Fast jag är envis så orkade jag inte fullt ut.

Glömde ta några bilder i Kalmar får skylla på att jag var lite dålig:).

I helgen har det varit Smaka på Tjust här och vi hann med att besöka Stämshultstugby innan dom stängde. Alltid lika gott fika med trevligt bemötande. Man blir så glad av det.

 

Här kom även ägarinnan med på bilden:).... Hoppas så att dom ändrar sig och inte stänger för säsongen...

Brunch eller adventsfika skulle vara något tycker jag. Håller tummarna hårt att det blir något.

Det var även loppis där och visst hittar man något

 

Fina dessertskålar blev det.

 

I stugorna fanns det lokala personer som sålde frukt/grönsaker och handarbete. Fina saker.

I morgon har vi utbildning på jobbet och jag har tänkt försöka att ta mig dit.. hostar gör jag som bara den och nu har jag så ont i magen av den. Vi får se hur det går. Tankarna går mer nu till torsdagen och vad som ska hända då.... det skriver jag om i nästa helg.

Kram från en kraxande gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards