anthilias

Alla inlägg den 19 augusti 2018

Av Gun - 19 augusti 2018 19:57

Veckan som gott har vi haft en tempratur som jag gillar:)... lagom varmt med andra ord!

Vi har haft sol, regn och åska men inte lika otäckt som förra gången när jag flög ur sängen på morgonen. 

Det är fortfarande lite segt att komma upp på morgonen men man vänjer sig.

 

Så här härligt var det igår vid badplatsen och nästan  inga turister.

 

Idag satt satt jag alla krusbärsgrenarna som jag fått rötter på i jorden och hoppas nu att det kommer att växa till stora buskar med många krusbär på. Fick tippset i en tidning att det var lätt att få  rötter på grenarna och det stämde.

 

Fick för mig att göra Josefinas goda plommonpaj... och mums den gick åt:). Idag har vi kört ut jord... vet inte hur många skottkärror jag kört. Många är det och ordentligt fulla med jord har dom varit. Men det känns nu vill jag lova, det värker överallt. Undrar om jag kommer ur sängen i morgon bitti:)?!?

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards