anthilias

Alla inlägg den 30 april 2018

Av Gun - 30 april 2018 17:16

Tänk att det är Valborg idag... och givetvis så har det börjat regna nu:). Hela dagen har det varit

fint väder med sol tills nu....

Förra veckan gick fort. Jag var på handledareutbildning i måndags och ska handleda en barnskötare

och det är hennes första praktik och jag ser fram mot  det.

Sedan gick de tre kommande dagarna snabbt och på torsdagskvällen tog vi färjan från Oskarshamn

mot Visby för att vara där över helgen.

Vi hade härliga dagar där med fint väder,

 

En av alla mina favoritblommor som blommade för fullt på öjn.

 

Scandics lunch får man inte missa... alltid suveränt gott där.

 

Utanför Österport var det auktion på lördagen.. tala om billigt och fina saker var det med. Hade sett tre saker som jag kunde tänka mig men se dom sakerna var det en äldre herre som ville ha så jag fick ge mig.

 

Stod vid Vårdkyrkan och tog ut över havet.

På lördagkvällen var i ute och åt på Bakfickan, vilken god mat.... vi avslutade med detta,

 

och det var inte fel om jag säger så.

 

Utanför Kränku stod det japanska körsbärsträdet i blom. Vackert.

Som alltid är det ett slut på det roliga och man får vända hemåt.

 

Hej då öjn och vi ses snart igen.

Nu i kväll ska jag se en Valborgseld i Ankarsrum. Ska ni ut och se någon eld?

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards