anthilias

Alla inlägg den 8 april 2018

Av Gun - 8 april 2018 20:00

Ja, det är vad vi haft idag VÅR. Så härligt.....

och med det så åkte trädgårdshanskarna på:) och jag har varit ute hela dagen och hållit på.

 

Krattat bort gamla torra löv och klippt ner buskar och plockat upp alla grenar som blåste ner i veckan när vi hade nästan storm här.

 

Hängt ut årets första tvätt och så gott den luktade när jag tog in den.

 

En fika på trappan i solen var inte fel. Njöt av de varma strålarna.

När jag höll på och krattade löv så ropade grannen, kom får du se

 

en fladdermus låg under en hög av gamla löv och när vi tog upp den på en liten spade så var den ilsken och fräste som

katten och just det katten låg bredvid utan att ha upptäckt fladdermusen

 

Nelly var upptage med att njuta i solen:) tur för fladdermusen.

Har även hunnit att byta gardiner i vardagsrummet. Nu när solen skiner är det så lätt att gardinerna blir blekta och

det har jag inte lust med så nu kom det upp vita gardiner i stället.

 

Känns fräscht.

I morgon är det ny arbetsvecka som jag och J kommer avsluta dagen med lärsamtal med våra föräldrar. Vi

ska berätta vad vi gjort och gör vad vi jobbar med osv.

Kommer att bli kul och spännande.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards