anthilias

Alla inlägg den 11 februari 2018

Av Gun - 11 februari 2018 17:03

Så tråkigt väder har det varit här hela dagen... grått, trist och små snöat.

Inomhus med tända ljus för att ha det lite  mysigt.

   

Det blev hemma gjorda semlor till fikat..

 

Mums så goda... inte så bra kanske för figuren men ändå får man unna sig något gott när det är så trist ute.

Veckorna går som vanligt fort och snart har halva februari passerat. Början av veckan var jag genomförkyld, trött och hängig men det är borta nu som tur

är. Brukar gå på loppisar någon gång i veckan och det är inte så bra för min del:). Det kommer alltid med något hem.

Mitt senaste fynd,  

Halva priset på möblerna var det på den loppis som jag brukar besöka så jag gav inte så många kronor för den.

Liten och nätt är den. Tänkte måla den vit men jag vet inte längre om jag skall göra det. Tycker den är fin som den är.

Så kul när man hittar saker till bra pris. Det jag behöver är nya vita krukor till mina växter som snart måste få ny jord.

Det är inte några som ska planteras om precis:).. Tycker om växter allra helst ska det vara mormors växter i mina

gamla fönster. Har funderat på vad jag ska ha för nya växter i trädgården och det blir nog nya pioner av något slag.

Längtar så till våren och alla blommor. Men än har vinter kvar här.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards