anthilias

Alla inlägg den 12 november 2017

Av Gun - 12 november 2017 19:44

I lördags när man vaknade var det ovanligt mörkt och när man tittade ut så såg man regn blandad snö

falla ner....

Åkte ner en sväng till Oskarshamn och bla. togs en fika på Shalom.

Det är alltid så trevligt och gemytligt där,

 

På kvällen när jag skulle köra hem från stan så hade det blivit blixthalka och det var inget man märkte utan

man fick känna på det när jag skulle bromsa vid fartkameran. Bilen åkte fast jag stod på bromsen men jag

kom ner i fart ialla fall. Men hu så otäckt och hela vägen hem var det iskana...

Tog en promenad i Blankaholm idag. Härligt väder men kallt.

 

Nu är det öde här. Inga turister längre men en ny ägare har vi fått till lanthandeln. Känns bra att lanthandeln kommer

att drivas vidare.

 

Nere vid hamnen ligger några båtar fortfarande kvar men öde är det.

 

Tog en bild genom vassen mot solen.  Såg så fint ut när jag gick förbi.

Nu kryper termometern ner och det kommer nog bli kallt i natt.

En ny arbetsvecka med Apt i morgon så det kommer att bli en lång dag.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards