anthilias

Alla inlägg den 18 september 2017

Av Gun - 18 september 2017 21:18

Dagarna rullar på här och mesta delen av vår tid på jobbet kretsar nu kring flytten.

Sista veckan som vi är kvar nu och visst känns det lite underligt men ack så spännande

och kul att få flytta ut till Gertrudsvik. Vilket vackert läge!!

Här hemma har det varit rödfärgning av kortsidan på en uthuset i söndags.

 

Känner mig riktigt nöjd. Det ovanpå fönstret nådde jag inte utan där får jag be om hjälp. Första turerna upp och ner

på stegen var lite stela men sedan blev man allt mer modig:) även när stegen stod lite snett.

Fika blev det även i helgen och den här gången blev det Stämshults caffè.

 

Så mysigt är det där och nu eldade dom i öppna spisen. Börjar gå åt nu när vi har haft flera dagar med regn.

Kvällarna är kyliga och mörkret kommer tidigt tycker jag.

Var ute i ena boden och plockade undan plastburkar och i den ena hade an amaryllis hamnat där sedan

i julas och hur den överlevt vet inte jag men så här ser den ut,

 

Kul att se om det kommer någon blomma.... Har aldrig sparat amaryllisar och varför den här var kvar vet jag inte.

Den här veckan kommer vi ha öppet hus för föräldrarna med fika och korvgrillning visa dom runt i  nya huset.

I morgon ska jag packa ner mina saker... inte lite med alla pärmar, böcker och kläder.

Nu snart ska jag ska jag lägga mig är lite trött. Har varit på möte i samfälligheten bla. i kväll.

Besöker er senare i veckan.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards