anthilias

Alla inlägg den 10 september 2017

Av Gun - 10 september 2017 19:30

Dagarna rullar på och regn har vi haft den här veckan.

Trist, känns som det var evigheter sen vi hade sol och bad!!

 

Så här såg det ut idag på badberget. Åkte ut en sväng och tanken fanns i huvudet kan man bada?!? Nej,

det blev inget bad. Men förra året badade man vid den här tiden....

På jobbet är det mest en väntan på att få flytta. Vi var ut en sväng i fredags och tittade.

 

Kan ni förstå vår längtan:)? Vilket läge....

I helgen hade vi en kräftskiva,

 

Mums så gott.... med paj till och god dricka! Trevligt med besök från Finspång. Och jag då...

 

får inte jag smaka kräftorna undrade Ida:)!!

När man har trevligt försvinner helgen i ett nafs och i morgon är det åter en ny arbetsvecka.

Nu är det redan mitten av september. Vart tar dagarna vägen?? Nyss hade man semester tycker jag.

Fast visst märker man att det  är  höst nu. Löven börjar falla av och gräset växer inte längre lika mycket

men ändå får man ta fram gräsklipparen mellan varven.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och titta lite på tv:n innan det blir att gå och sova.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards