anthilias

Alla inlägg den 11 juni 2017

Av Gun - 11 juni 2017 19:57

Idag har det varit en kvalmig värme här och regnet har hängt i luften..

känns som det kan bara smälla till när som helst.

I onsdags var det daggs för årets resa med barnen som den här gången gick

till Valstads kvarn med tåg.

 

tala om glada barn trotts regnet.

 

Denna plats passerade vi, en gammal kvarn på vägen till eldstaden för att laga mat.

 

Här är eldstaden som vi lagade vår medhavda mat på. Massor av packning som vanligt hade vi med oss.

Kul hade vi och hem kom vi med ett gäng nöjda men trötta barn.

 

Nu går det fort med blomningen ute i trädgården...

Pionerna är så vackra där det står.

 

Den här lilla fågeln har ramlat ner från sitt bo. Fick lägga in den i min syrenhäck och hoppas på att den klarar sig.

 

Så fin vår väg blev efter att grannen körde med traktorn. 

Jag tror att ni höll tummarna rätt   men jag kan än inte skriva om det här... men så fort jag vet att allt ok

kommer jag att berätta vad det är.

I morgon blir en kul kväll med god mat med kära kollegor ute på Idö.

Kram gun 

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards