anthilias

Alla inlägg den 28 maj 2017

Av Gun - 28 maj 2017 21:34

Phu, så varmt vi har det här... ja man ska inte klaga men det är lite väl varmt för att vara i slutet av maj.

Det känns som det är i juli och den enda platsen som är sval är att vara i havet och bada!!

Trädgården tar sin tid ogräset växer så det knakar och vi ska inte tala om alla maskrosor...

Köpte i fredags en förpackning med väggar med fönster till min paviljong. Kunde inte bestämma

mig om jag vill ha en till lika dan eller med bara väggar och tur var det att jag väntade. Hade jag handlat dubbla med förnster så skulle det bli olidligt varmt, växthuseffekt så nu blir det att köpa en med bara väggar.

Tänk nu slipper jag att plocka bort mina dynor... skönt tycker latmasken:). Dynorna fick nya överdrag som jag sydde och det blev lyckat.

Det har varit bluesfestival i Mönsterås i helgen och det är poppulärt.  I fredags tog vi en sväng dit

och inte var det var i min smak.... förtår inte varför ung som äldre ska titta så djupt i glasen

så man knappt kan stå på benen!?! Så jag ville snart åka därifrån för det gav mig inget alls.

 

Tog en bild när jag satt och tog mig en kopp kaffe.  Troligen mitt första och sista besök där.

Dörren och fönstren är vid öppna och det står still här inne och snart ska jag krypa ner i sängen för

i morgon är det en ny arbetsvecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards